Dieta – jak schudnąć bez efektu jojo?

W każdej księgarni znajdziemy regały z książkami dotyczącymi diet, odchudzania i zdrowego odżywiania. Dzięki temu wiemy już wszystko o proteinowej Diecie Dukana, trzynastodniowej diecie kopenhaskiej, diecie 1000 i 1500 kalorii. Nie mieliśmy jednak odwagi rozpocząć żadnej z nich, gdyż wiąże się to z licznymi wyrzeczeniami, na które nie mamy czasu i ochoty. Tkwimy więc w niskiej samoocenie spowodowanej zbędnymi kilogramami. Koniec z tym! Dieta na odchudzanie nie jest przecież taka straszna!

Nikt nie rodzi się otyły. To nasze złe nawyki żywieniowe powodują, że tyjemy. Jeśli jemy zdrowe produkty o rozsądnych porach i prowadzimy racjonalny tryb aktywności fizycznej, nie mamy czego się obawiać. Kilogramy omijają nas szerokim łukiem. Już za moment przedstawimy dietę, która nie wymaga wyrzeczeń i kilku godzin dziennie spędzonych na siłowni. To połączenie zmiany nawyków żywieniowych i regularnego stosowania tabletek odchudzających.

Co jeść, żeby nie tyć

Przede wszystkim należy zwracać uwagę na to co jemy i jak było to przyrządzane. Wiele osób nie interesuje się tym czy produkty, które spożywamy były modyfikowane, ile jest w nich kalorii i zawartości tłuszczu. Jemy to, na co mamy ochotę, a nie szukamy zdrowszych zamienników.

Śniadanie – musi być pełnowartościowe, zawierać dużo witamin i błonnika pokarmowego. Organizm po kilkugodzinnym śnie lepiej przyswaja pokarmy, dzięki czemu nie musimy obawiać się rozmiaru naszego śniadania. Przykładowe składniki: pełnoziarniste ciemne pieczywo, jogurt naturalny z dodatkiem wapnia, warzywa, owoce (zawierają naturalny cukier, tzw. fruktozę), kasza gryczana i jaglana, jaja, musli, łosoś wędzony, oliwa z oliwek, chuda wędlina, ryby.

II posiłek – najlepiej jeśli będzie to jogurt naturalny lub owoc, który zapełni Twój żołądek, dostarczy cukru do Twojego organizmu, a nie spowoduje, że organizm będzie musiał go magazynować w tkance tłuszczowej.

Obiad – najlepiej jeśli będzie ugotowany na parze. Unikasz dzięki temu kalorycznego, szkodliwego oleju, a zastępujesz go zdrową… wodą! Ponadto taki posiłek nie traci witamin i innych wartości odżywczych, które ulatniają się podczas tradycyjnego smażenia. Idealne produkty na obiad: warzywa, befsztyk wołowy, pierś z kurczaka, ryby.

II danie – tutaj najlepiej będzie jeśli wybierzesz zupę. Jest lekkostrawna, szybka w przygotowaniu i ma mało kalorii. Zupa jest najlepsza, jeśli gotujemy ją wyłącznie na wywarze z warzyw. Trzeba unikać gotowych bulionów i kostek rosołowych.

Kolacja – musi być lekkostrawna, dlatego najlepiej jeśli sięgniesz po zdrowy koktajl z owoców i jogurtu naturalnego, bez dodatku cukru. Ewentualnie warzywa, gdyż również zawierają bardzo dużo witamin.

Kiedy jeść

Najlepiej zaczynać śniadanie między 7.00 a 8.00, a kolację ustalić na godzinę 19.00, w zależności od tego o jakiej porze chodzimy spać. Pomiędzy posiłkami powinna być około trzygodzinna przerwa, dzięki czemu unormujemy pracę naszego metabolizmu i unikniemy napadu „wilczego głodu”. Należy unikać głodówek, gdyż organizm będzie częściej magazynował posiłki, w obawie przed kolejnym brakiem pożywienia.

Czy suplementy na odchudzanie pomagają

Na ratunek diecie odchudzającej przychodzą suplementy na odchudzanie. Raz, że dostarczają organizmowi przydatnych witamin i minerałów, które gubimy codziennie podczas picia kawy albo pod wpływem stresu, a dwa, że często działają za nas. Mamy cztery typy suplementów na odchudzanie: preparaty na płaski brzuch, spalacze tłuszczu, środki przeczyszczające i zwalczające apetyt. Najbardziej skuteczne są spalacze tłuszczu, gdyż dzięki nim nie musimy zbyt często ćwiczyć czy stosować restrykcyjnej diety.

Pokrzywa indyjska

Jednym z produktów o najwyższym stężeniu pokrzywy indyjskiej jest Forskolin. Obniża on poziom glukozy we krwi i tym samym zmusza organizm do korzystania z zapasów tkanki tłuszczowej. Dodatkowo pod wpływem pokrzywy indyjskiej i innych spalaczy tłuszczu zawartych w Forskolinie (garcinia cambogia, zielona kawa, morwa biała) wytwarza się znacznie więcej enzymu cyklicznego cAMP, a to właśnie on odpowiada za spalanie tkanki tłuszczowej. Produkt jest absolutnym przełomem na rynku suplementów diety, gdyż – jak zapewnia producent – w miesiąc można schudnąć od kilku do kilkunastu kilogramów! Co więcej, Forskolin składa się wyłącznie z naturalnych składników, dzięki czemu mamy gwarancję odchudzania bez efektu jojo.

Produkt możesz kupić tutaj:

cga800

————TYLKO DZIŚ!————

Specjalnie dla czytelników naszego portalu
Forskolin w niższej cenie!

za 297 zł 137 ZŁ

12 thoughts on “Dieta – jak schudnąć bez efektu jojo?”

  1. Kwestia unormowania trybu jedzeniowego i tyle. Brac posilki do pracy to jest bardzo wazne. Bo inaczej jemy cokolwiek, podjadamy bo kupujemy w sklepiku pod biurem. warzywa do pojemnika i tyle.

  2. ja od tygodnia praktykuje 5 posiłkow dziennie – godzina 8, 11, 14, 17 i 20 🙂 przynajmniej mi to tak pasuje jak jestem w pracy, a do tego forskolin i jest pysznieeee!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *