Dieta na odchudzanie brzucha

Często zastanawiamy się co wprowadzić do własnego jadłospisu, by móc cieszy się płaskim brzuchem bez najmniejszej fałdki. Oczywiście, sprawa jest całkiem prosta, lecz zależy do naszej systematyczności. Dziś podajemy 3 przykładowe jadłospisy, które pomogą osiągnąć wymarzony cel. Niech będą inspiracją i motywacją do płaskiego brzucha.

 

 

Jadłospis 1

 

Śniadanie 2 średnie kromki chleba, twarożek z warzywami
Drugie śniadanie Serek homogenizowany z cynamonem
Obiad Pieczona papryka faszerowana kaszą gryczaną
Podwieczorek 2 jabłka
Kolacja 100 g wędzonej ryby, 2 kromki chleba z niewielką ilością masła

 

 

Jadłospis 2

 

Śniadanie Jajecznika z dwóch jajek ze szczypiorkiem, kromka chleba
Drugie śniadanie Jogurt z kiwi i otrębami
Obiad 200g chudego pieczonego schabu, 2 ziemniaki, bukiet warzyw z wody
Podwieczorek Grejpfrut
Kolacja sałatka z ½ szklanki ugotowanego ryżu i ½ szklanki czerwonej fasoli z łyżeczką soku winegret

 

 

Jadłospis 3

 

Śniadanie Jajko na twardo z łyżeczką niskotłuszczowego majonezu i szczypiorkiem, kromka chleba
Drugie śniadanie Gruszka lub 2 marchewki
Obiad Filet z dorsza w sosie jogurtowo-paprykowym, ziemniaki w mundurkach, gotowane brokuły
Podwieczorek Galaretka owocowa
Kolacja Kromka pełnoziarnistego chleba, sałatka z pomidora i sałaty, 40 g sera feta, łyżeczka oliwy z oliwek

 

 

Dieta na odchudzanie brzucha wymaga nie tylko wprowadzenia odpowiednich produktów do jadłospisu, ale także zastosowania odpowiednich zasad żywienia. Pierwszą i najważniejszą z nich jest odrzucenie głodówki. Dieta bazująca na 500 kcal osłabia organizm oraz motywację do dalszej kuracji. Co więcej, początkowy spadek wagi to jedynie utrata wody. Potem chudniemy wolno, ponieważ obniża się przemiana materii. Warto pamiętać, by po zakończonym odchudzaniu nie wracać do starych nawyków i tym samym unikać efektu jo-jo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *