Efekt jojo – co robić, żeby go uniknąć

Celem każdej diety jest pozbycie się kilku lub kilkunastu kilogramów. Zależy nam na tym, aby już więcej do nas nie wróciły. Bardzo łatwo bowiem o tzw. efekt jojo, czyli skłonność do tycia po schudnięciu nawet niewielu kilogramów. Jak się odchudzać, aby przestał być zmorą dla każdej osoby na diecie? Pokażemy Ci kilka sprawdzonych sposobów!

Problem: Chcemy schudnąć szybko i dużo

Rozwiązanie: Niestety, jeśli nagle pozbędziemy się kilkunastu kilogramów – wrócą do nas jak bumerang. Organizm nie jest bowiem przyzwyczajony do tak drastycznej zmiany. Szczególnie, że jeśli był na deficycie kalorycznym przez długi czas, postanawia zgromadzić tłuszcz, na wypadek gdyby sytuacja się powtórzyła Przyjęto, że powinniśmy chudnąć około pół do jednego kilograma na tydzień. Jeśli przekraczamy te liczby – możemy spotkać się z efektem jojo.
Stawiajmy sobie realne cele. Rozpiszmy sobie jaka waga jest nam potrzebna do szczęścia i podążajmy za nią metodą małych kroków. Jeśli ją osiągniemy, nie celujmy niżej, a postarajmy się ją utrzymać, co również jest długotrwałym i często wymagającym wielu poświęceń procesem.

Problem: Chudniemy w czasie diet, a potem wracamy do starych nawyków

Rozwiązanie: W przypadku diet niskokalorycznych takich jak Dieta kopenhaska czy Dieta 1000 kalorii – organizm zaczyna przyzwyczajać się do innego trybu spalania. W czasie diety chudniemy, jednak tuż po jej skończeniu wracamy do starych nawyków żywieniowych, automatycznie dostarczając organizmowi większą liczbę kalorii. Analogicznie wracają do nas kilogramy.
Unikajmy tego typu diet, gdyż możemy spotkać się z dużym rozczarowaniem. Aby efekt jojo nas nie dopadł, lepiej stopniowo zmieniać nawyki żywieniowe i przerzucić się na system pięciu posiłków dziennie w mniejszych ilościach. Regularne jedzenie, rozpoczęte pełnowartościowym śniadaniem usprawni nasz metabolizm, pozwoli lepiej się skoncentrować, a także da energię na cały dzień.

Problem: Mamy wyczerpujące treningi, a potem brakuje nam motywacji

Rozwiązanie: Tutaj wracają wspomniane wyżej cele, które na początku diety musimy określić. Nie sztuką jest ćwiczyć codziennie lub co drugi dzień i spędzać kilka godzin na siłowni. Ważniejsze jest regularne uprawianie sportu przez pół roku, rok lub zawsze. Najlepiej ustalić sobie które miesiące w ciągu roku poświęcamy na siłownię, które na siatkówkę z przyjaciółmi, a które na taniec. To pozwoli nam ćwiczyć przez cały rok, bez utraty motywacji.

Problem: Chcemy stosować suplementy, ale nie wiemy które

Rozwiązanie: To bardzo ważne, aby w czasie diety i nie tylko uzupełniać ubytki w naszym organizmie witaminami i minerałami zamkniętymi w suplementach diety. A tym, którzy chcą schudnąć szybciej, ale bez efektu jojo – polecamy produkt Forskolin. Zawarta w nim pokrzywa indyjska ma dobroczynny wpływ na nasz organizm, głównie za sprawą szeregu substancji aktywnych, wśród których prym wiedzie forskolina. Obniża wchłanianie cukru do krwi, a także reguluje pracę naszego metabolizmu. Produkt można zakupić w linku poniżej:

cga800

————TYLKO DZIŚ!————

Specjalnie dla czytelników naszego portalu
Forskolin w niższej cenie!

za 297 zł 137 ZŁ

14 thoughts on “Efekt jojo – co robić, żeby go uniknąć”

  1. miałam już kilka razy efekt jojo. Chudłam po pierwszej ciąży na Dukanie 10 kg, a potem wracało mi 14. I tak ze 2 razy, przy różnych dietach. Wreszcie poszłam po rozum do głowy, kupiłam kilka mądrych książek dieteyków, wybraam się też raz do jednego dietetyka w moim mieście (Tarnów) no i udało mi się zmienić nawyki żywieniowe raz na zawsze. przyzwyczaiłam się, schudłam i wreszcie wyglądam tak jak chciałam już od roku. Mam nadzieję, że już nigdy nie przytyję i że utrzymam wagę

  2. ja nie wierze… teksty o odchudzaniu a tu same lenie ktorym sie nie chce nawet ruszyc zeby schudnac… zalosne….DO ROBOTY!!!!!!

  3. dokladnie, najlatwiej jej kogos oceniac. tak dla twojej wiadomosci, ja wzielam sie do ROBOTY – basen 2 razy w tygodniu, potem 1 w tygodniu siłownia, do tego dieta i forskolin zeby miec dodatkowa motywacje na to wszystko. wiec teraz na takiego goscia jak ty to bym nawet uwagi nie zwrocila.

  4. aga24 zainspirowalas mnie! zapisalam sie poki co na basen, z dieta staram sie troche eksperymentowac no i zamowilam ten forskolin! dopiero zaczynam ale mam duzo motywacji! dzieki!

  5. naopiszcie jak oceniacie dzialanie froskolinu. cena nie jest mala chce wiedziec czy warto… zaniepokoilo mnie na innych stronach ze sa same pozytywne komentarze tylko ze nie bylo tam mozliwosci dodania komentarza troche dziwne co nie ?

    1. ja brałam dwa miesiące w sumie, tak szczerze to schudłam 9kg .. Przede wszystkim zauwazylam ze nie jestem po Forskolinie głodna. Dzięki temu zrezygnowałam ze słodyczy, podjadania w nocy a to chyba naprawde duzo daje. Może nie ma takich cudów jak opisują (10 kg w miesiąc) ale ja nie żałuję bo jednak 9kg w 2 miesiące to i tak duzo 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *