dieta jadłospis

Jadłospis, który pomoże Ci schudnąć

Jeść ulubione przysmaki i chudnąć. Też o tym marzysz? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość – to możliwe! Sekret tkwi w dobieraniu składników i spożywaniu ich o odpowiednich porach.

Ciastko na śniadanie
Skuteczna dieta odchudzająca nie trwa tydzień, ale minimum kilka miesięcy. Myślisz, że nie wytrzymasz przez ten czas bez ulubionych słodyczy? Wcale nie musisz tego robić! Wystarczy tylko jeść je z umiarem i o odpowiedniej porze, czyli rano! Zjadając jedno czekoladowe ciastko do filiżanki porannej (najlepiej niesłodzonej) kawy, nakręcisz się do działania, zyskasz więcej energii, a nadwyżkę kalorii spalisz w mgnieniu oka.

Jeśli ochota na słodkości najdzie Cię o innych porach dniach, zastąp je owocami. Im później, tym mniej kaloryczne powinny być Twoje przekąski. Po banany sięgaj rano, wieczorem wybierz raczej śliwki lub arbuza.

Idealne menu

Martwisz się, że podczas odchudzania będziesz głodna? Możesz dobrać składniki tak, by w pełni zaspokajały one Twoje potrzeby, a przy tym nie tuczyły. Najważniejsza jest zdrowa dieta. Jadłospis powinien być dobrany zgodnie z Twoimi potrzebami, z uwzględnieniem preferencji smakowych.

Śniadanie
Szklanka niesłodzonych płatków pełnoziarnistych (na wodzie, ew. na chudym mleku), kilka suszonych śliwek lub świeżych owoców (jagody, truskawki). Do picia: niesłodzona kawa albo zielona herbata.

II śniadanie
Szklanka soku ze świeżych warzyw (np. pomidorowy), twarożek z ogórkiem i koperkiem.

Obiad
Francuska zapiekanka warzywna. Pokrojone w plasterki warzywa (bakłażan/ cukinia, marchew, pietruszka, por, papryka) pieczemy przez pół godziny z odrobiną wody i oliwy pod przykryciem, a następnie posypujemy je kilkoma plasterkami mozzarelli i podpiekamy jeszcze przez 15 minut – tym razem bez przykrycia. Do picia: woda.

Kolacja
Sałatka z grillowanym/pieczonym łososiem. Składniki: dowolna mieszanka sałat, pomidor, mała cebula, 100 g upieczonego bądź grillowanego na patelni bez tłuszczu łososia. Sałatkę skrop oliwą z oliwek, dopraw szczyptą soli i ulubioną mieszanką ziół do smaku. Możesz posypać ją garstką prażonych pestek słonecznika. Do picia: woda, ewentualnie ulubiony napar ziołowy.

Podkręć spalanie
Zapamiętaj dwie zasady: energię z węglowodanów najefektywniej wykorzystywana jest rano. Dlatego pełnoziarniste pieczywo, płatki, dziki ryż i kasze można z powodzeniem dołączać do śniadania, ewentualnie do wczesnego lunchu. Aby zapobiec odkładaniu się tłuszczyku, na wieczór unikaj ich spożywania. Zastąp je produktami białkowymi i niskokalorycznymi warzywami.

Twój metabolizm może podkręcić także odpowiednia suplementacja. Według najnowszych badań prym w rankingu skutecznych preparatów wiedzie pokrzywa indyjska. Znajdziesz ją w tabletkach Forskolin. Ta egzotyczna roślina sprawdza się świetnie jako pogromca cukrów – przyspiesza redukcję węglowodanów i zapobiega ich odkładaniu w postaci tkanki tłuszczowej. Co więcej, zmniejsza on łaknienie, a spalanie tkanki tłuszczowej odbywa się aż 6 razy szybciej niż zazwyczaj!

Czasami nie wystarczy tylko i wyłącznie dieta. Jadłospis pełen niskokalorycznych produktów połącz z odpowiednim treningiem i Forskolinem, a osiągniesz więcej, niż się spodziewasz! Kliknij w poniższy baner i zamów tabletki w promocyjnej cenie!

cga800

————TYLKO DZIŚ!————

Specjalnie dla czytelników naszego portalu
Forskolin w niższej cenie!

za 297 zł 137 ZŁ

10 thoughts on “Jadłospis, który pomoże Ci schudnąć”

  1. nie no dieta całkiem ok 🙂 fajnie że można jeść ciastko 🙂 już co nieco z niej wprowadziłam do menu i od wczoraj biorę forskolin, więc liczę na pierwsze rezultaty!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *