czy kawa odchudza?

Odchudzanie kawą: czy to działa?

Czy mała czarna nie pozwala w efektywnym pozbyciu się paru kilogramów? Co przeciwdziała efektowi jo-jo oraz jak ostatecznie prezentuje się kwestia ćwiczeń na pusty na brzuch: opłaca się czy nie? Przed Tobą trochę newsów, które wspomogą uwolnić się od oponki.

Mała czarna, niewielki efekt

Od niedawna trafiłyśmy na informację, że czarna mała czarna może przeszkadzać w pozbyciu się paru kilogramów. Winny będzie znaczenie kofeiny na wzrost poziomu kortyzolu, a wielka dawka tego hormonu w badaniach idzie w parze z nadwagą. Mała czarna to nieodłączny składnik dnia dla licznych z nas, zatem od razu rzuciłyśmy się zweryfikować tę informację.

Naprawdę, są takie badania, ale efekt zagrał wyłącznie u ludzi, które chorują na długotrwały stres, a do tego przerwały branie kofeiny na 5 dni. Wszyscy zdrowi ludzie, systematycznie pijący kofeinę, nie powinni się więc tą informacją umyślnie martwić. Możesz na pewno wypić podwójne espresso przed następnym ćwiczeniami.

Flawonoidy na efekt

Czynniki przyczyniające się do tego rezultatu, sprawiającego, że po odchudzanie tak prosto powracają zgubione centymetry, zidentyfikowałyśmy na łamach WH już mnóstwo, ale ostatnie informacje pisma „Nature” są dla nas zaskoczeniem. Uczeni mówią, że do jo-jo mogą przyczyniać się drobnoustroje z układu trawiennego, które zdają się wiedzieć stara sylwetkę oraz próbują do niej powrócić.

Sposób, aby im się nie dać? Flawonoidy obecne w owocach oraz jarzynach. Czym są flawonoidy? To przeciwutleniające sole występujące w roślinach. Nadają im barwę, zatem głęboki odcień dowodzi o ich olbrzymiej obecności.

Czy opłaca się ćwiczyć na pusty brzuch?

Dowody na to, czy regularny trening na pusty brzuch wspiera w odchudzanie, są niejednoznaczne. Następny kamyk do tego ogródka dorzuca „American Journal of Physiology – Endocrinology and Metabolism”, który podaje, że niedobór jedzeniu przed zajęciami może pobudzić redukowanie warstwy tłuszczu.

Należy mimo wszystko uwzględnić, że w badaniu brały udział osoby grubsze, które maszerowały w czasie 60% tętna granicznego. Do nasilonego ćwiczeń rekomendujemy mimo wszystko startować z pełnym bakiem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *