zdrowa dieta

Płaski od zaraz, czyli 7-dniowa dieta na odchudzanie brzucha

Płaski brzuch – marzenie każdej z nas. Szczególnie, gdy powoli zbliżają się wakacje. Co zrobić, by jak najlepszy efekt osiągnąć szybko i bez zbędnych skutków ubocznych? Nie każda z nas wie, że istnieją specjalnie przygotowane plany żywieniowe, które pozwolą nam działać na określone partie ciała. Oto prosta i przyjemna dieta na odchudzanie brzucha, która sprawi, że zapomnisz o stresujących Cię co roku fałdkach.

Wystarczy zmienić swój codzienny jadłospis na zaledwie tydzień, by niedługo zauważyć efekty tej zmiany. Oczywiście należy pamiętać, że do tzw. „normalnej” diety wracać trzeba w sposób miarowy, by uniknąć niepożądanego efektu jo-jo. forskolina Dlatego, po uzyskaniu zadowalających rezultatów, inne produkty wprowadzaj powoli i z rozmysłem tak, by Twój organizm nie „rzucił się” nagle na dodatkowe kalorie i nie zaczął ich magazynować.

Oto 5 produktów, z których składa się proponowana przez nas dieta na odchudzanie brzucha. Dzięki niej uzyskasz smukłą figurę, której nie powstydzisz się nawet w najbardziej kusym bikini:

1)Jedz dużo orzechów
Orzechy to naturalne i zdrowe źródło energii. To pokarm, który nie tylko pozwoli Ci uzyskać lepsze skupienie, ale również ochroni przed skutkami stresu. A stres to przecież obecnie integralny element życia współczesnego człowieka i częsta przyczyna podjadania. Są kaloryczne, ale to kaloryczność jak najbardziej pożądana. Przegryzaj je kilka razy dziennie, by dostarczać sobie potrzebnego tryptofanu.

2)Słodycze zastąp jabłkiem
Jabłko stało się niemalże symbolem zdrowego trybu życia. Zielone, czerwone – od dawna funkcjonuje w naszej świadomości jako niezmienny atrybut świadomej swojej diety człowieka. Jabłko jest słodkie, a jednocześnie nie jest kaloryczne. Może więc funkcjonować jako idealna przekąska. Dodatkowo, jabłka idealnie stymulują przemianę materii. Dzięki zawartym w nim pektynom Twoje jelita ulegają regularnemu udrażnianiu.

3)Błonnik – Twój najlepszy przyjaciel
Błonnik zawarty jest m.in. w płatkach owsianych czy siemieniu lnianym. Dziś można go też kupić w formie specjalnego proszku. Dodawaj go do sałatek, zup lub innych posiłków. Dzięki temu staną się one bardziej syte, a Ty poprawisz swoją przemianę materii. Teraz możesz powiedzieć zaparciom stanowcze „nie”!

4)Zamiast ziemniaków – warzywa
Do dań głównych, zamiast kalorycznych ziemniaków czy makaronu, dodawaj warzywa. Najlepiej, by była to cukinia albo sałata. Te niskokaloryczne przekąski, które wypełnią Twój żołądek, dostarczą energii i uchronią przed niechcianymi kilogramami.

5)Chudy nabiał na kolację
Ostatni posiłek dnia powinien być mniej kaloryczny – w końcu podczas snu wydatkowanie energii zmniejsza się do minimum. Dlatego wieczorem jedz dania uzupełnione o chudy nabiał, który doskonale syci, a jednocześnie usprawnia procesy trawienne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *