jak skutecznie schudnąć

Schudnij szybko do rozmiaru S

Postanowiliśmy zadbać o Twoją sylwetkę. Nie chcemy, żeby Twoja niska samoocena wynikała z nadwyżki kilogramów. Koniec z marudzeniem i zaczynaniem diet „od jutra”. Powiemy Ci co robić, żeby w krótkim czasie schudnąć nawet kilkanaście kilogramów. Co więcej – bez efektu jojo. Do dzieła!

1. Zacznij jeść regularnie – planuj posiłki

Największym problemem dzisiejszych czasów jest pośpiech. Sprawia on, że rezygnujemy ze śniadania, obiad jemy po pracy, a kolacja chowa nam się pod postacią czipsów i alkoholu na dobry sen. Nie wiemy co następnego dnia zjemy na obiad, więc gdy tylko poczujemy głód – sięgamy czym prędzej po losowe, często kaloryczne produkty. BŁĄD!

Dzień zaczynaj od pełnowartościowego śniadania. To podstawa, bo dzięki niemu mamy ogromną dawkę energii i koncentracji na cały dzień. Śniadanie musi być bogate w błonnik, witaminy i minerały. Dobrym rozwiązaniem jest musli, jogurt naturalny, jajko, sałata, otręby, siemię lniane, ciemne pieczywo z ziarnami itp. Kolejne posiłki staraj się jeść z co najmniej trzygodzinnym odstępem czasu w małych porcjach. Dzięki temu uregulujesz pracę swojego metabolizmu. Co jest podstawą: koniecznie planuj co zjesz na obiad następnego dnia. Dzięki temu nie sięgniesz po losowe produkty ulegając poczuciu głodu. Zaoszczędzisz też pieniądze, bo gotowanie w domu jest zdecydowanie zdrowsze. I przede wszystkim – będziesz mieć kontrolę nad swoimi posiłkami.


2. Sprawdzaj co jesz – zrób czarną listę produktów

Zacznij przyglądać się posiłkom, które spożywasz. Może tylko wyglądają zdrowo, a kryje się za nimi spora dawka oleju i soli? To najwięksi wrogowie zdrowego odżywiania, gdyż dostarczają nam wiele zbędnych kalorii i tłuszczu. Najlepiej gotować na parze, gdyż produkty zachowują wszystkie niezbędne witaminy i minerały. Możemy doprawić je przyprawami, ale pamiętajmy o ograniczeniu lub całkowitej rezygnacji z soli. Do zdrowego gotowania nie jest Ci niezbędny parowar (chociaż jest to dobre rozwiązanie za niewielkie pieniądze – można go kupić za ok. 100 zł). Dobrym rozwiązaniem jest sito do gotowania na parze, które kładziemy razem z warzywami/mięsem na garnek z gorącą wodą. Jeśli będziesz zwracać uwagę na odżywianie się to słowa schudnij szybko nie będą dla Ciebie mitem z internetu.

Czarna lista

Na pewno unikaj fast foodów, zawierających dużo soli i węglowodanów. Słone przekąski również nie wchodzą w grę, gdyż dostarczają wyłącznie pustych kalorii. Podobnie jak napoje gazowane, które dają jedynie złudne wrażenie zaspokojenia pragnienia (w przeciwieństwie do wody, która nie ma kalorii, a zbawiennie wpływa na nasz organizm, tak więc możemy pić jej dużo w niezmierzonych ilościach).


3. Stosuj suplementy odchudzające, np. Forskolin

Bardzo dobrym rozwiązaniem dla szybkich i skutecznych efektów jest stosowanie suplementów na odchudzanie. Mamy kilka rodzajów: spalacze tłuszczów, suplementy na płaski brzuch, środki oczyszczające, preparaty hamujące apetyt. Zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem jest zakup spalaczy tłuszczów, gdyż nie wymagają równoległego stosowania restrykcyjnych diet i spędzania kilku godzin dziennie na siłowni.

Przykładem najlepszego produktu na odchudzanie jest Forskolin – zawiera ekstrakt pokrzywy indyjskiej, która obniża poziom wchłaniania cukru, przyczyniając się jednocześnie do pobudzenia metabolizmu tłuszczów. Forskolin obniża również apetyt i daje nam energię na cały dzień. Efekty możemy zobaczyć już po dwóch tygodniach stosowania. Suplement jest w 100% bezpieczny, gdyż składa się wyłącznie z naturalnych produktów.

Produkt możesz kupić tutaj:

cga800

————TYLKO DZIŚ!————

Specjalnie dla czytelników naszego portalu
Forskolin w niższej cenie!

za 297 zł 137 ZŁ

8 thoughts on “Schudnij szybko do rozmiaru S”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *