zaksawy bóle potreningowe mięśni

Trening na mięśnie bez zakwasów

Doprowadzając swój organizm do wymarzonej rzeźby dajesz z siebie 200 procent normy na treningowej sali. Owszem, postawa jest godna pochwały, ale gdzie Twoja rozwaga? Czy wiesz, że zbyt intensywne ćwiczenia mogą być powodem uporczywych zakwasów. Wtedy z dalszego treningu nici… dlatego gdy pojawia się ten niepożądany, „zakwasowy” ból w mięśniach, dowiedz się, jak sobie z nim poradzić!

Masaż

Jest to prawdopodobnie najpopularniejsza metoda przyspieszająca regenerację obolałych mięśni. Ich ugniatanie po ciężkim treningu może łagodzić dyskomfort, zbijać powstałe zrosty, a przede wszystkim polepszyć krążenie krwi. Można w tym celu wykorzystać piankowy wałek, który sprawdza się doskonale.

Rolowanie sztangi

Jesteś zmęczony ciężkim biegiem, a Twoje łydki odmawiają posłuszeństwa? Jeżeli chcesz je rozprostować, a jednocześnie rozluźnić ścięgno Achillesa oprzyj goleń o sztangę i rozpocznij wykonywanie ruchów na linii góra – dół. Takie ćwiczenie pozwoli Ci rozbijać powstałe w wyniku treningu zrosty. Poza sztangą doskonale sprawdzają się hantle i kettlebell.

Guma oporowa

Zanim zaczniesz, zaczep gumę w określonym punkcie. Jednocześnie niech ona znajdzie się bezpośrednio nad Twoją kostką. Teraz wystarczy, że odwrócisz się tyłem do zaczepienia i wykonasz kilka kroków, aby naprężyć gumę. Następnie skieruj swoje kolano za palce u stóp w kilkakrotnych powtórzeniach. Niech Twoja druga noga również wykona takie ćwiczenia. Dzięki temu zyskasz lepszą mobilność i rozciągniesz obolałe mięśnie.

Softball

Jeżeli czujesz zakwasy w pośladkach i klatce piersiowej siądź na piłce do softballu (dobrze sprawdza się też od lacrosse) oraz spraw sobie masaż mięśni pośladkowych. Są one szczególnie dokuczliwe i spięte w wyniku długotrwałego siedzenia. Ćwiczenie możesz powtórzyć z piłką ulokowaną pomiędzy klatką piersiową a ścianą. Dzięki temu zyskasz większą mobilność bioder i polepszysz ruchliwości górnej części ciała.

Men Solution

Niech Twój trening na mięśnie bez zakwasów będzie wsparty naturalnymi suplementami Men Solution. Każda kapsułka to właściwa zawartość l-argininy, czyli aminokwasu regenerującego zakwasy w obolałych mięśniach. Jednocześnie substancje aktywne dodatkowo podkręcają organizm do intensywniejszej pracy, która w konsekwencji przynosi lepsze efekty. Rozbudowa mięśni nigdy nie była prostsza!

potenga

————TYLKO DZIŚ!————

Specjalnie dla czytelników naszego portalu
Form Explode w niższej cenie!

za 297 zł 137 ZŁ

 

 

7 thoughts on “Trening na mięśnie bez zakwasów”

  1. regularny treningi i 5-6 posilkow dziennie, zarowno z cukrów prostych (banany, jabłka) jak i białka. Dużo warzyw i dobra woda w ilości 2-3 litrów

  2. ja proponuję 3-4 razy przynajmniej godzinę ale to wsyztsko musi być mega dobrze przemyślane z dietą i rodzajem ćwiczenn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *