Ćwiczenia na odstający brzuch – trenuj 4 minuty dziennie i obserwuj efekty po miesiącu!

Jak powrócić do utraconej formy? To pytanie zadaje sobie wielu z Was. Wyniki chcemy uzyskać szybko, więc spędzamy godziny na bieżni. A rezultaty? Jak nie było, tak nie ma. Tymczasem wystarczy odpowiedni rodzaj ćwiczeń, aby odzyskać wymarzone wymiary i wyrzeźbić sylwetkę. Ćwiczenia na odstający brzuch można ograniczyć do jednego rodzaju aktywności. Już w 28 dni można wzmocnić mięśnie brzucha, ramion, nóg i pośladów. A gdy to jedno ćwiczenie połączymy ze zbilansowaną dietą plan odchudzania po prostu nie może się nie udać. 

Co zrobić, aby zgubić brzuch?

Aby pozbyć się niechcianej oponki wystarczy plank, zwany inaczej deską – to nic innego jak podpór przodem na przedramionach. Z początku warto wykonywać ją przez 20 sekund, a potem stopniowo wydłużać czas do 4 minut lub dłużej. Proste, prawda?

Jak prawidłowo wykonywać deskę?

Odpowiednia technika to podstawa skuteczności deski. Zaczynając ćwiczenie połóż się na brzuchu, a następnie oprzyj się na przedramionach. Pamiętaj, by łokcie były zgięte pod kątem prostym. Istotne jest żeby barki znajdowały się dokładnie nad łokciami. Następnie należy unieść tułów opierając się na palcach stóp. Całe ciało powinno być ułożone w linii prostej. Szczególną uwagę warto zwrócić na pięty, biodra i ramiona. Pamiętajmy, aby nie unosić pośladków i nie wyginać odcinka lędźwiowego. 

Jak deska działa na brzuch?

Okazuje się, że wymagające ćwiczenia na odstający brzuch nie będą nam potrzebne, podobnie jak skomplikowane treningi ani wykupiony karnet na siłowni. Warto jednak mieć świadomość, że 4 minuty dziennie to naprawdę niedużo, za to plank to intensywny trening dla wielu mięśni ciała. Co więcej, o desce mówi się jako o jednym z najlepszych ćwiczeń na mięśnie brzucha, ale nie tylko. Doskonale działa również na mięśnie ud i pośladków, a także pozwala zachować lepszą postawę. Jeżeli uda nam się wykonywać ćwiczenie codziennie przez 28 dni, a przy tym postawimy na zbilansowaną dietę, gołym okiem zauważymy postępy.

Jak widać, wypracowanie doskonałej sylwetki i płaskiego brzucha nie jest takim trudnym zadaniem jakby się mogło wydawać. Kto jest gotowy na podjęcie treningowego wyzwania? 

Redakcja Autor

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *