Odstający brzuch pod pępkiem – jak się go pozbyć?

Każdego dnia dźwigasz na sobie kilku- lub kilkunastokilogramowy ciężar w postaci tkanki tłuszczowej? Zrzuć go ze swoich bioder i brzucha dzięki kilku prostym wskazówkom. Wprowadź je w życie już dziś i spraw, by odstający brzuch pod pępkiem nie był już Twoim problemem. 

Mimo wielu starań nie możesz schudnąć? Skorzystaj z porady dietetyka, zacznij więcej się ruszać i przede wszystkim polub swój nowy styl życia! Musisz wiedzieć, że odstający brzuch pod pępkiem to nie koniec świata, a do wypracowania nowych przyzwyczajeń potrzebujesz wyłącznie trzech tygodni!

Ruch to zdrowie (i szczupłe ciało)

Otyłość powoduje choroby układu krążenia, cukrzycę i wiele innych dolegliwości. Działa również na psychikę – namnaża kompleksy, które obniżają naszą samoocenę. Aby to zmienić, potrzebne są zdecydowane kroki. Zacznij od zwiększenia aktywności fizycznej. Rób to co lubisz – pływaj, spaceruj z psem, tańcz. Nie kalkuluj w myślach, ile kalorii uda Ci się spalić. Może i podczas biegania stracisz więcej energii, ale jeśli czujesz, że to nie dla Ciebie, nie zmuszaj się! Wybierz dla siebie taką dyscyplinę, w której rozwiniesz skrzydła. Po prostu pozostawaj w ruchu, który naprawdę sprawi Ci przyjemność. 

Na talerzu i w szklance

Ktoś mądry powiedział kiedyś, że odchudzanie to walka, która toczy się w głowie, zaś bitwy rozgrywają się na talerzu. Chcesz wyjść z tego obronną ręką? Postaw na jedzenie bogate w błonnik pokarmowy. Dzięki niemu dłużej utrzymasz uczucie sytości i poprawisz perystaltykę jelit. Pamiętaj również, żeby jadać częściej. Zacznij od solidnego śniadania, podczas którego możesz pozwolić sobie na chwilę zapomnienia i zjeść coś słodkiego. Do pracy nie zapomnij wziąć drugiego śniadania  i koniecznie zrób sobie przerwę na obiad. Kolacji nie jedz zbyt późno i wybierz raczej lekkie produkty – gotowane warzywa, chudą rybę i mięso. 

Zwróć uwagę również na to co pijesz. Słodzone soki i napoje to prawdziwa bomba kaloryczna. Równie tuczący jest alkohol. Najbezpieczniej jest sięgać po wodę z dodatkiem cytryny lub napary ziołowe. Zielona herbata i kawa dodatkowo podkręcą Twój metabolizm, zaś zastosowanie wszystkich tych zaleceń sprawi, że odstający brzuch pod pępkiem nie będzie już Twoim problemem. 

Redakcja Autor

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *